Findeks Kredi Notunu Hızlıca Artırmanın Yolları

Paylaş
 

Findeks artık KKB yani kredi kayıt bürosunun tüm sorgulama işlemlerini yapıyor durum bu olunca işin içine de artık para girdiğinden saolsun findeks sitesi 2.sorgulamada para talep etmekte. Bizler ise koyun sürüsü gibi gidip sorgulamalara para vermeye devam edeceğiz gibi. Ancak hemen telaşlanmayın zira son günlerde yapmış olduğumuz analizler sonrasında findeks notunuz düşük ise onu artırmanın yolunu bulduk.

Findeks Kredi Notunu Hızlıca Artırmanın Yolları

Findeks notunuz düşük ise açıklayacağımız etkenleri yapanların hızlıca kredi notunun artırıldığını görüyoruz. Yine de siz siz olun kredi veya kredi kartı ödemelerinizi zamanında yapın ki notunuz düşmesin. Her zaman bir ekonomist olarak diyoruz ve demeye de devam edeceğiz bankalara borçlu olmayın oluyorsanız da kendi bütçenize paralel olarak borç yapın.

Findeks kredi notunu artırmanın en basit yollarından bir tanesi kredi kartı borcunuz var ise hızlıca o gün asgari ödeme tutarını ödemelisiniz. Ödediğiniz anda şayet findeks paralı üyeliğiniz var ise hızlıca bunu görmeniz mümkün. Ancak biz paraya karşı çıktığımız için findekse girmeye gerek yok o zaman ne yapıyoruz hızlıca bankada hesabımız var ise bankanın internet şubesine girip ”Kredi Risk Raporu” başlığında güncel kredi notumuzu öğrenebiliriz.

Findeks kredi notunu artırma yollarından bir tanesi de yine alışveriş ve kredi kartlarından geçmektedir. Şimdi büyük mağazalardan birine gidiyorsunuz bir ürün almanız gerekiyor. Bu ürün diyelim ki 1000 tl ise siz bu ürünün parasını kredi kartınız ile ödeyin ödeme esnasında tek çekimden mümkünce yararlanın. Daha sonra yapılan çekim sonrasında amacımız kredi notunu yükseltmek olduğundan , kredi kartı harcamanın yapıldığını gören Findeks, kredi notunuza ayar çekmektedir. Sizde o borcu bir arkadaşınızdan veya kendi paranızdan tamamını yani 1,000 tl yi kapatın 2 gün sonra. Kapanan borçtan dolayı Findeks yeniden kredi notunuza ayar çekmektedir. Çekilen ayar sonrasında findeks kredi notunuzun hızla yükseldiğini göreceksiniz. Eee kardeşim ortada 1,000 tl mi gitti onu nasıl yapacaz derseniz de ? Yapacağınız tek şey cayma hakkınızı kullanmak ürünü aldığımız mağazaya gitmeniz gerekiyor ben beğenmedim istediğim gibi değil demeniz kafidir. Zaten 14 gün boyunca koşulsuz şartsız cayma hakkı ilgili yasalarda mevcuttur arkadaşlar. Yani yine arkadaşınızdan veya kendi paranızı kurtarmış olacak ve sonrasında yanınıza kar kalacak olan etken kredi notunuz olacaktır.

Kredi notunu artırma yollarından bir tanesi de bankacılar ile aranızın iyi olmasıdır. Normal tüzel kişiler kredi çekmek için bankaya gittiklerinde genelde sıraya girmeden hızlıca bireysel müşteri temsilcilerine gittiklerini görürsünüz. Siz orada sıra bekleyin onlar kaymağını yesin ohh ne ala dersiniz. Ama adamlar haklı bizim sonuçta tanıdığımız yok arkadaş ! Bu yüzden biz sap gibi orada durur bekleriz sıramızın gelmesini bir de bankada hesabımız yok ise kesin 1 saat bekleriz sıra arkadaş ! Tecrübeler ile sabittir bu. Evet iş de durum bu arkadaşlar. Demek istediğimiz bankalarda bir tanıdığınız var ise yüksek limitli kredi çekebilirsiniz veya herhangi bir kredi taleplerinde aşırı belge istemeden hatta kredi notuna bakmadan krediniz onaylanır. Çoğu bankalarda durum aynıdır zaten tanıdığım olsa vali olurdum diyenlerdenseniz doğru yerdesiniz arkadaşlar.

kredi notu nasıl artar

kredi notu nasıl artar

Kredi Notunu artırmanın en hızlı yollarından bir tanesi de kredi ödemelerinizi zamanında yapılmasıdır. Kredi notunun en önemli etkenlerinden bir tanesini taşıyan kredi ödemeleri, zamanında ödenmemesi veya taksitlerin gecikmesi sonrasında düşmeye vesile olacaktır. Bu yüzden kredi notunu artırmak isteyen veya dengede tutmak isteyenlere tavsiyemiz zamanında kredi ödemelerinizi yapmanızdır.

DMCA.com Protection Status